Thursday, December 11, 2014

TERINGIN NAK HILANGKAN JERAWAT & BINTIK HITAM PADA WAJAH SUPAYA DIPANDANG SUAMI?


Mana-mana isteri pun, jika dipuji cantik oleh suami memang tidak kembang kempis jadinya. Tetapi, kalau wajah dipenuhi parut jerawat dan bintik hitam? Lagi-lagi yang ada jerawat bernanah. 

Dulu sebelum kahwin kulit licin setara pelakon korea. Jerawat naik sebiji atas hidung dah riuh satu rumah. Tetapi lepas kahwin, berubah 360 darjah. Haa, belum sentuh lagi bab saiz badan.

Perasaan rendah diri, malu dan sedih seringkali menghantui para isteri yang memiliki kulit wajah yang berlubang-lubang macam jalan tar. Para suami pula kenalah beri dorongan. Bukan mengutuk.

Nak amalkan petua tradisional? Kalau masih bujang, bolehlah luangkan beberapa jam sehari untuk belai wajah. Tapi, bila dah beranak pinak? Rasanya anak yang berderet macam keretapi tu memerlukan perhatian lebih perhatian.

Saya ingin kongsikan cara yang InsyaAllah berkesan, tetapi mudah dan pantas untuk membantu. Ianya bertindak dari dalam supaya kesannya lebih cepat.

Apa caranya? Caranya andalah dengan mengambil Vitamin C dan Vitamin E organik dan semulajadi. Jerawat dan parut yang degil ni bukan boleh hilang hanya dengan buat rawatan secara luaran. Kena rawat dari dalam barulah mudah untuk hilangkan masalah jerawat dan parut ni.

Jom PM/SMS/WhatsApp/Telegram saya. Saya nak bantu anda....

Cepat-cepat:

1. PM page ‘Dyana's Supplement Closet’ dihttps://www.facebook.com/messages/DyanasCloset
2. ATAU PM personal page saya, dihttps://www.facebook.com/messages/dyana.theoneandonly.uglyduckling
3. ATAU SMS/WhatsApp/Telegram saya di 019-9613657 ;D

No comments: